Nieuwsartikel Halderbergse bode

Gepubliceerd op 4 april 2014 om 14:59

Zoals de leden van de sjoelvereniging wel weten, staat er een artikel in de bode over het 25 jarig bestaan van sjoelvereniging Feniks.

Klik op onderstaande link en ga vervolgens naar pagina 5 om het artikel te lezen.

E-paper Halderbergse bode 2 april

Geplaatst door Sjoelvereniging Feniks website beheerder

SjoelPedai.nl
10 jaar geleden

Geachte Sjoelvereniging Feniks,

Leuk om te zien dat jullie ook een eigen website hebben voor jullie Sjoelvereniging.
Onlangs hebben wij de website www.sjoelpedia.nl opgericht.

Ons doel met SjoelPedia.nl is om mensen te informeren over de sport sjoelen. Zo hopen wij dat de sport sjoelen meer onder de aandacht wordt gebracht zodat er meer mensen komen sjoelen. Dit kan ook voordelen hebben voor uw vereniging!
Omdat onze website nog in aanbouw is, zijn wij nog op zoek naar meer informatie voor op onze website. Daarom sturen wij u dit bericht met als vraag of u toestemming geeft om uw vereniging te laten vertonen op www.SjoelPedia.nl. Indien u toestemming geeft vragen wij u om een foto te sturen van uw verenigingen-logo aan ons door te sturen.

Wij willen u alvast hartelijk danken voor uw tijd, en we hopen dat er veel sjoelplezier voor nog meer mensen mogelijkgemaakt kan worden.

Met vriendelijke groet,
Beheer SjoelPedia

www.sjoelpedia.nl

Maak jouw eigen website met JouwWeb