15 maart sjoeltoernooi

Gepubliceerd op 28 januari 2014 om 21:03

Binnenkort is er weer een sjoeltoernooi van de Feniks, tevens bestaat de Feniks 25 jaar!

Het sjoeltoernooi van de sjoelclub uit Oud Gastel zit er weer aan te komen. De Feniks organiseert het toernooi dit jaar op een nieuwe locatie. Dus alle liefhebbers, schrijf je in en ga weer een gezellige avond tegemoet!

Ook kan iedereen een leuk presentje verwachten bij komst, want de sjoelvereniging Feniks bestaat 25 jaar! Lachen

Geplaatst door Sjoelvereniging Feniks website beheerder

a. niewold
10 jaar geleden

top robert!! heel goed gedaan hoop dat er nu meer actieve sjoelers bij gaan komen.groetjes anneke

De Waardse Sjoelvereniging
10 jaar geleden

Namens de Waardse Sjoelvereniging, bedankt voor uw bezoek en complimenten aan onze website. Ook uw website ziet er professioneel uit en wij wensen u en uw leden veel sjoelplezier!

Jan Moesker beheer website Sjoelclub Schavuit.

Hoi,

We hebben een link gemaakt voor jullie website.

Als jullie tzt dit ook voor onze site willen doen op jullie website dan graag.
Ga lekker voort met jullie site en bouw het verder uit.

Jan Moesker

Koos Niewold
10 jaar geleden

Mooie professionele site en de foto van het Feniks toernooi zien er ook heel mooi uit ga zo door zoon.

Maak jouw eigen website met JouwWeb